Close
Vyber jazyk
Brno Brno
Česko
Praha Brno
Bělorusko
Minsk
Ukrajina
Kyjev
Lotyšsko
Riga
Slovensko
Bratislava
Spojené státy
New York
+420 910 922 400
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Darovat úklid Darovat úklid
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Darovat úklid Darovat úklid
Česko
Bělorusko
Ukrajina
Lotyšsko
Slovensko
Spojené státy

Často kladené dotazy

Obecné otázky

Celkem otázek: 16
Jak to funguje? Musím poskytnout své čisticí prostředky?

Naši specialisté mají vše, co potřebujete pro kompletní úklid bytu a mytí oken. Používáme profesionální čisticí prostředky, každý zaměstnanec má vysavač. Stačí jen otevřít dveře. 

Jak to funguje? Uklízíte chaty?

Ano, uklízíme v chatkách, chalupách, měšťanských domech a apartmánech nestandardního uspořádání. Objednávku lze zadat prostřednictvím webu, okamžitě uvidíte náklady na úklid. 

Jak to funguje? Pracujete pouze v Praze?

Přijímáme objednávky v Praze a na předměstí. Po objednání si budete moci vybrat svou lokalitu a zjistit, zda je za cestu tam příplatek. 

Jak to funguje? Kdo pracuje pro vaši společnost?

Na trhu působíme od roku 2016. Disponujeme zkušeným týmem a dobře vybudovaným systémem vyhledávání a školení zaměstnanců. Kontrolujeme všechna data kandidáta, provádíme několik pohovorů, testujeme úklid. Máme stálé zaměstnance, nepřijímáme lidi na několik dní nebo týdnů. 

Jak to funguje? Mohu dostat zpět klíče po úklidu?

Ano, máme systém doručení klíčů. Klíče si můžeme vyzvednout před úklidem a doručit je zpět po něm. Před objednáním můžete uvést, že potřebujete doručit klíč a označit adresu/adresy. Nebo může být služba přidána během úklidu. 

 

Jak to funguje? Co se stane, když nejsem spokojen s kvalitou úklidu?

Řešení najdeme co nejrychleji. Pokud máte možnost pořídit fotografie – pořiďte si je a pošlete nám je e-mailem nebo instant messengery. Okamžitě dostanete odpověď a začneme hledat řešení. Reagujeme na kritiku a jsme schopni chyby napravit. Pokud je kvalita úklidu nízká, může vám být vrácena platba a nabídnut úklid zdarma. 

 

Jak to funguje? Kde hodnotit práci uklízeče?

Ohodnoťte po úklidu na svém osobním účtu. Pokud je skóre nízké, budeme vás kontaktovat a začneme hledat řešení problému. Pokud vysoce oceňujete kvalitu práce zaměstnance, ovlivňuje to jeho platby. 

Jak to funguje? Děláte jarní úklid?

Tento termín používáme jen zřídka. Každý z našich úklidů je úplný, obecně lze považovat za běžný úklid plus velké množství doplňkových služeb. Pokud potřebujete uklidit byt, kde jste nečistili / nežili / něco se stalo několik let, bylo by dobré  projednat to osobně. S největší pravděpodobností to bude hodinová práce s cenou 250 CZK za hodinu.

Jak to funguje? Pokud potřebujete změnit objednávku

Objednávku můžete upravit před i během úklidu. To lze provést ve vašem osobním účtu, telefonicky nebo v instant messengerech. Pokud jste specifikovali platbu kartou, peníze jsou odepsány až po úklidu, takže před úklidem nemusíte platit nic navíc. Stačí přidat / zrušit výběr možností, zaměstnanci uvidí změny. 

Jak to funguje? Mohu si objednat chemické čištění a úklid současně?

Ano, chemické čištění provádějí samostatní odborníci, takže si můžete objednat chemické čištění nábytku samostatně nebo společně s úklidem. To nebude mít vliv na celkovou dobu trvání objednávky. 

Jak to funguje? Jak zruším objednávku?

Při zadávání objednávky na webu obdržíte potvrzovací zprávu. K dispozici jsou odkazy na platbu, úpravu nebo zrušení objednávky. Objednávku můžete zrušit sami nejdéle 12 hodin před začátkem. Pokud do začátku objednávky zbývá méně času, zavolejte do call centra nebo nám napište do instant messengerů. 

Jak to funguje? Jak mohu zadat objednávku?

Objednávku můžete zadat online, telefonicky nebo prostřednictvím sociálních sítí. Pokud zadáte objednávku prostřednictvím webu, můžete za ni okamžitě zaplatit kartou. Pokud jste zadali objednávku telefonicky / prostřednictvím sociálních sítí a chcete za ni zaplatit kartou, informujte o tom odborníka a obdržíte platební odkaz na váš telefon / mail / messenger.

Je třeba poznamenat, že bonusové body a věrnostní program jsou platné pouze při zadávání objednávky prostřednictvím vašeho osobního účtu. 

 

Jak to funguje? Jak mohu použít propagační kód?

Kódy je třeba zadat pouze na webu. Po zadání parametrů úklidu a kontaktních údajů se zobrazí pole „promo kód". Použijte svůj kód – uvidíte, že se cena okamžitě změní. 

Jak to funguje? Jak získat slevu?

Získáte slevu na pravidelný úklid. Pokud si objednáte úklid týdně, sleva bude 15 procent, pokud každé dva týdny 10 procent a 5 procent na úklid jednou měsíčně. 

Jak to funguje? Máte výkonné vysavače?

Ano, máme profesionální vysavače Karcher. Pokud jej potřebujete  při úklidu,  informujte o tom při zadávání objednávky. 

Jak to funguje? Proč potřebuji parní čistič?

Těžko přístupná místa a spáry mezi dlaždicemi čistíme parním čističem. Můžeme také ošetřit párou jakékoliv povrchy v kuchyni, spotřebiče a stěny. K čištění nábytku a záclon nepoužíváme parní čistič. 

Úklid

Celkem otázek: 17
Jak to funguje? Kdy musím objednat úklid?

Úklid si můžete objednat i ze dne na den – přijedeme k vám do tří hodin po objednání. Můžete si také objednat předem. Pokud si objednáte úklid za měsíc, nebojte se, budeme u vás ve stanoveném čase. 

Máte možnost zvolit si „úklid můžete začít kdykoliv" (upozorníme vás, kdy přesně náš zaměstnanec dorazí) nebo „Objasním si den před úklidem" (ozveme se vám a rozhodneme, kdy úklid začne). 

Jak to funguje? Úklid kuchyně

Máme úklidovou službu pro celou kuchyň, spotřebiče, nábytek uvnitř i vně. Umyjeme ledničku, mikrovlnnou troubu, troubu, digestoř, vyjmeme vše ze skříní, vyčistíme je zevnitř i zvenku. Umyjeme podlahy, parapety, nábytek, sokly, dveře, vyhodíme odpadky a obnovíme pořádek. Takové čištění lze objednat bez objednání úklidu v samotném bytě. Uděláme plný a mnohahodinový úklid kuchyně. 

Jak to funguje? Výkonný vysavač

Máme výkonné vysavače, ale jsou určeny pouze pro zaměstnance, kteří řídí osobní automobily. Pokud je tedy takový vysavač potřebný pro váš úklid, upozorněte nás předem (stačí to sdělit operátorovi call centra nebo zanechat poznámku při objednávání úklidu online).

Jak to funguje? Závěrečný úklid

Tento termín používáme jen zřídka. Každý z našich úklidů je plný, obecně lze považovat za běžný úklid plus velké množství doplňkových služeb. Pokud potřebujete uklidit byt, kde jste neuklízeli / nežili / něco se stalo několik let, je dobré projednat to osobně. 

Jak to funguje? Spáry a dlaždice

Mytí dlaždic je součástí každého standardního úklidu. Obklady umyjeme v kuchyni a v koupelně. Pokud potřebujete umýt spáry mezi dlaždicemi, musíte nás před objednáním předem upozornit. Jedná se o další službu a platí se zvlášť. Čištění spár  provádíme pomocí parního generátoru. 

Jak to funguje? Jak počítat koupelny?

Koupelna a WC jsou jedna koupelna. Sprchový kout se nezapočítává a neplatí se zvlášť. Pokud jsou koupelna a toaleta v různých místnostech, je to stále jedna koupelna. Pokud máte dvě koupelny nebo dvě toalety, jsou to dvě koupelny. 

Jak to funguje? Jak počítat okna?

Máme samostatnou stránku, kde obrázky ukazují, jak počítáme okna. Okno jsou dvě křídla, která nejsou v podlaze, nebo jedno křídlo v podlaze. Dvojitá okna považujeme za dvě okna. Balkonové dveře jsou v našem chápání jedním oknem. 

Jak to funguje? Jak mohu počítat pokoje?

Pokud jste provedli přestavbu a máte dva pokoje místo jednoho, můžete svůj byt určit jako jednopokojový. Kombinovaná kuchyň a obývací pokoj se počítají jako pokoj a kuchyň. 

Jak to funguje? Kde mohu uvést, že potřebuji úklid v kuchyni a na chodbách?

To není třeba specifikovat samostatně. Kuchyň a veškerý prostor mezi pokoji je zahrnut v základním úklidu. 

Jak to funguje? Jak počítat okna na balkóně?

Stejně jako okna. Počítáme křídla. Pokud máte 8 křídel, které nejsou v podlaze, jedná se o 4 okna, pokud 4 křídla v podlaze,  jsou to 4 okna. Také stejně jako u oken 2 křídla, která nejsou v podlaze, jsou okno, křídlo / část v podlaze je také okno. 

Jak to funguje? Výběr zaměstnanců

Konkrétního zaměstnance si můžete vyžádat při objednávání úklidu prostřednictvím webu nebo call centra. V tomto případě je možné, že bude zapotřebí mírně odložit úklid o 1−2 dny. Jedná se o vzácné situace a my se snažíme vyhovět vašim přáním. Zobrazí se seznam uklízečů, kteří získali dobré hodnocení, a jejich dostupnost. 

 

Jak to funguje? Jak kontaktovat zaměstnance

Můžete nám napsat v instant messengerech nebo zavolat a my vám zašleme číslo zaměstnance, který pracuje na vaší objednávce. 

Jak to funguje? Detergenty

Používáme profesionální čisticí prostředky. Jsou hypoalergenní, bezpečné pro děti a domácí zvířata. Každý zaměstnanec má 3−6 nástrojů potřebných k provedení čištění. 

Jak to funguje? Stropy a lustry

Zpravidla nemyjeme stropy a lustry, protože naši zaměstnanci nemají možnost přinést štafle na všechny objednávky. V jednotlivých případech a za příplatek můžeme umýt těžko přístupná místa, pokud máte štafle/žebřík. 

Jak to funguje? Co neodstraníte?

Nepřesouváme předměty a nábytek.

Nečistíme záclony. 

Nemyjeme lustry a stínítka.

Ne myjeme schodiště

Neumýváme stropy.

Prostory nedezinfikujeme.

Jak to funguje? Nestandardní dotazy

Individuálně probereme jakékoliv detaily úklidu bytů. Máte-li o to zájem, musíte kontaktovat manažera. Například prostřednictvím instant messengerů nebo sociálních sítí. Máme paušální hodinovou mzdu. 

Jak to funguje? Myje vaše společnost žaluzie?

Žaluzie nemyjeme při čištění oken ani při standardním úklidu. Na mytí žaluzií používáme hodinovou paušální sazbu. 

Platba

Celkem otázek: 6
Jak to funguje? Platební metody

Úklid můžete zaplatit v hotovosti nebo kartou. Seznam úklidu a plateb si můžete prohlédnout ve svém osobním účtu. 

Za úklid můžete platit jako právnická osoba. Připravíme potřebné dokumenty a vystavíme fakturu. 

Jak to funguje? Dají mi šek?

Pokud zaplatíte za úklid v hotovosti, nebude vystaven žádný šek. To je v souladu s požadavky legislativy na úklidové služby v terénu. Naši zaměstnanci zanechávají kontrolní seznam s množstvím, datem a údaji o úklidu a vždy obdržíte SMS / potvrzovací zprávu. 

Pokud platíte za úklid kartou, obdržíte kartový účet, což je daňový doklad. 

Jak to funguje? Bude existovat smlouva?

Máme veřejnou zakázku, která je vždy k dispozici na tomto odkazu. 

Jak to funguje? Potřebuji dokument k uspořádání

Můžeme poskytnout dopis o poskytnutí služeb, stvrzenku nebo jiné potřebné potvrzení o skutečnosti úklidu. 

Jak to funguje? Jak mohu odečíst svou kartu?

Před úklidem jednoduše zkontrolujeme údaje o vaší kartě a odečteme 1 zl. Po dokončení čištění bude z vaší karty odečtena celá částka. 

Jak to funguje? Kdy se cena může změnit

Máme pevné ceny. Ale vypočítáváme je na základě sady služeb a toho, kolik času je na úklidu stráveno. Ve skutečnosti máme pevné ceny za určité služby, soubor služeb a pracovní dobu zaměstnanců. Například mytí trouby vždy stojí 45 zl – i když je třeba ji čistit hodinu a půl. Náklady na úklid jednopokojového bytu se počítají na základě tří hodin práce. Pokud je to šest hodin, můžeme vás požádat o zaplacení dalších 1−2 hodin – upozorníme vás na to a domluvíme se s vámi na tom předem. 

Při objednávání přes web se vpravo zobrazuje přibližná doba úklidu, naši manažeři to hlásí telefonicky. Pokud potřebujeme dalších 40 minut, náklady na čištění se nezmění. Pokud více, budeme vás otevřeně a okamžitě informovat, že se cena změní. To se děje na samém začátku úklidu. Čas navíc stojí 50 zl/h. Pokud je zpoždění úklidu způsobeno naší vinou, neplatíte za to nic navíc.

V 99 % případů se cena úklidu nemění.

Kvalita

Celkem otázek: 5
Jak to funguje? Nespokojen

Řešení najdeme co nejrychleji. Pokud máte možnost pořídit fotografie – pořiďte je a pošlete nám je e-mailem nebo instant messengery. Okamžitě dostanete odpověď a začneme hledat řešení. Reagujeme na kritiku a jsme schopni chyby napravit. Pokud je kvalita čištění nízká, může vám být vrácena částka a nabídnut úklid zdarma. 

Jak to funguje? Spokojen

Uvítáme vaši zpětnou vazbu. Můžete ji nechat zde: odkazy.

Jak to funguje? Rozbití

Pokud naši zaměstnanci něco poškodí, plně vám škodu nahradíme a vykompenzujeme váš čas. 

Jak to funguje? Spropitné

Vítáme spropitné pro naše zaměstnance. Můžete je zaplatit kartou nebo v hotovosti. Celá částka zůstane konkrétnímu zaměstnanci, kterému chcete poděkovat. 

Jak to funguje? Bezpečnost

Pracujeme od roku 2016. Disponujeme zkušeným týmem a dobře vybudovaným systémem vyhledávání a školení zaměstnanců. Kontrolujeme všechna data kandidáta, provádíme několik pohovorů, testujeme úklid. Máme stálé zaměstnance. 

Jsme zodpovědní za bezpečnost vašich osobních údajů. Zaměstnanci podepisují samostatnou smlouvu. 

Zrušení, převod a změna objednávky

Celkem otázek: 3
Jak to funguje? Jak mohu zrušit svou objednávku?

Při zadávání objednávky na webu obdržíte potvrzovací zprávu. K dispozici jsou odkazy na platbu, úpravu nebo zrušení objednávky. 

Objednávku můžete zrušit sami nejdéle 12 hodin před začátkem. Pokud do začátku objednávky zbývá méně času, zavolejte do call centra nebo nám napište do instant messengerů. 

Je možné upravit a zrušit objednávku ve vašem osobním účtu. K dispozici je také seznam vašich budoucích úklidů, pokud jste se přihlásili k odběru. Můžete změnit datum a čas. 

Jak to funguje? Přihlásil jsem se k odběru, ale potřebuji přeplánovat úklid

Například jste se přihlásili k úklidu jednou měsíčně, ale další je třeba provést za 35 dní − nebojte se, náklady se nezmění, sleva zůstává. 

Můžete také nezávisle změnit pravidelnost úklidu, přidat konkrétní možnosti do další objednávky nebo objednat chemické čištění spolu s úklidem. 

Jak to funguje? Jak mohu provést změny ve své objednávce?

Při zadávání objednávky na webu obdržíte potvrzovací zprávu. Obsahuje odkaz na změnu podrobností objednávky. Během úklidu můžete vždy přidat další možnosti nebo část služeb odmítnout. Vaše skóre bude upraveno. 

Je vhodné provést změny ve svém osobním účtu, vždy nám můžete napsat nebo nám zavolat. Během úklidu můžete přidat nebo zrušit některé možnosti. 

 

Slevy

Celkem otázek: 21
Jak to funguje? Promo kódy

Máme promo kód pro první OBJEDNÁVKU START, se kterým získáte 10% slevu. Máme také sezónní propagační akce s různými propagačními kódy. Přihlaste se k odběru našich sociálních sítí, zanechte e-mail a budete dostávat oznámení o akcích. Promo kód musí být zadán do speciálního pole při zadávání objednávky na webu. 

Jak to funguje? Firemní propagační kódy

Máme korporátní partnery, kteří mají své vlastní promo kódy. Pokud jste zaměstnancem společnosti, která s námi spolupracuje, ověřte si u manažerů podmínky pro používání promo kódů. Spolupracujeme s firmami, které platí úklid svým zaměstnancům − je třeba vyjasnit i jejich možný počet a soubor doplňkových služeb. 

Jak to funguje? Pravidelný úklid

Pokud si objednáte úklid pravidelně, získáte garantovanou slevu: úklid jednou týdně 20 %, úklid dvakrát měsíčně 10 %, úklid jednou měsíčně 5 %. Můžeme vám nabídnout jinou periodicitu a vypočítat individuální slevu. 

Jak to funguje? Náborový program

Pošlete nám svůj osobní doporučující kód. To lze provést pomocí odkazů na sociální sítě nebo instant messengery v dolní části nebo jednoduše zkopírováním kódu. Po provedení objednávky pomocí tohoto kódu obdržíte vy a nový zákazník každý 25 zl na váš osobní účet. Tyto peníze lze použít na částečnou nebo úplnou platbu za úklid na našich webových stránkách. 

Chcete-li použít nahromaděné prostředky, bude nutné objednávku provést z vašeho osobního účtu.

Jak to funguje? Muss ich meine eigenen Reinigungsmittel mitbringen?

Unsere Profis haben alles, was Sie für eine gründliche Reinigung Ihrer Wohnung und Ihrer Fenster brauchen. Wir verwenden professionelle Reinigungsprodukte. Falls erforderlich, werden wir einen Staubsauger mitnehmen. Wenn Sie es wünschen, können die Reinigungskräfte Ihre Reinigungsmittel verwenden. 

Jak to funguje? Reinigen Sie die Ferienhäuser?

Ja, wir reinigen Ferienhäuser, Ferienwohnungen, Reihenhäuser und Wohnungen mit unregelmäßigen Grundrissen. nicht standardisierte Wohnungen. Sie können einen Reinigungsauftrag über die Website bestellen und Sie sehen sofort die Kosten für Ihre Reinigung.

Jak to funguje? Arbeiten Sie nur in Berlin?

Wir nehmen Reinigungsaufträge in Berlin und am Stadtrand von Berlin. Nach der Bestellung können Sie Ihren Ort auswählen und sehen, ob ein Zuschlag für die Anreise anfällt. 

Jak to funguje? Wer arbeitet in Ihrer Reinigungsfirma?

Wir sind seit 2016 auf dem Markt. Wir verfügen über ein erfahrenes Team und ein gut eingeführtes Such- und Schulungssystem. Wir prüfen alle Angaben des Bewerbers, führen mehrere Interviews, Testreinigungen und Prüfungen durch. Wir arbeiten mit permanente und vertrauenswürdige Reinigungskräften, nicht mit Leuten, die einen Job für ein paar Tage oder ein paar Wochen suchen.  

Jak to funguje? Kann ich die Schlüssel nach der Reinigung zu mir bringen lassen?

Ja, wir haben eine Schlüsselzustellung. Wir können die Schlüssel vor der Reinigung abholen und nach der Reinigung wieder abgeben. Sie können vor der Bestellung angeben, dass Sie eine Schlüsselzustellung wünschen und die Adresse(n) markieren. Sie können diesen Service auch zum Zeitpunkt der Reinigung zu Ihrem Auftrag hinzufügen. 

Jak to funguje? Was passiert, wenn ich mit der Qualität der Reinigung nicht zufrieden bin?

Wenn die Reinigung abgeschlossen ist, erhalten Sie einen Link mit der Möglichkeit, die Reinigung zu bewerten. Wenn Sie eine negative Bewertung abgeben, werden unsere Manager innerhalb eines Arbeitstages mit Ihnen kontaktieren. Sie können Fotos hochladen, die zeigen, womit Sie während der Reinigung unzufrieden waren, und eine Beschreibung hinzufügen. Wir werden uns bemühen, so schnell wie möglich eine geeignete Lösung zu finden.

Wir akzeptieren Beschwerden über die Qualität der Reinigung innerhalb von 3 Tagen nach deren Abschluss. 

Jak to funguje? Wie kann ich die Arbeit der Reinigungskraft bewerten?

Geben Sie uns eine Bewertung nach der Reinigung in Ihrem persönlichen Konto. Wenn die Bewertung niedrig ist, werden wir uns innerhalb eines Arbeitstages mit Ihnen in Verbindung setzen und nach einer Lösung für das Problem suchen. Wenn Sie die Qualität der Arbeit der Reinigungskraft hoch einschätzen, wirkt sich dies auf deren Bezahlung aus. Auch bei der Bestellung des nächsten Reinigungsauftrags erscheint die Reinigungskraft in der Liste der verfügbaren Reinigungskräfte.

Jak to funguje? Machen Sie eine allgemeine Reinigung?

Wir verwenden diesen Begriff selten.Alle unsere Reinigungsdienste sind vollständig - eine allgemeine Reinigung kann als regulärer Reinigungsdienst plus eine große Anzahl von Extras betrachtet werden. Wenn Sie eine Wohnung reinigen müssen, die seit mehreren Jahren nicht mehr bewohnt ist oder in der etwas passiert ist, ist dies eine Dienstleistung, deren Einzelheiten persönlich ausgehandelt werden müssen. Dies wird wahrscheinlich als Stundenlohnarbeit mit einem Preis von 22 €/Stunde gelten. 

Jak to funguje? Was muss ich tun, wenn ich meinen Reinigungsauftrag ändern möchte?

Sie können Ihren Auftrag vor und während der Reinigung bearbeiten. Sie können dies über Ihr persönliches Konto oder über Messenger tun. Wenn Sie die Zahlung per Karte angegeben haben, wird das Geld erst nach der Reinigung abgebucht, so dass Sie vor der Reinigung nichts extra bezahlen müssen. Sie können Optionen zu Ihrem Reinigungsauftrag hinzufügen und entfernen. Unser Personal wird die Änderungen sehen und der Gesamtbetrag wird nach der Reinigung abgebucht.

Jak to funguje? Kann ich die Reinigung und die chemische Reinigung gleichzeitig bestellen?

Ja, die chemische Reinigung wird von separaten Fachleuten durchgeführt, so dass Sie die chemische Reinigung von Möbeln separat oder zusammen mit einem Reinigungsservice bestellen können. Dies hat keinen Einfluss auf die Gesamtdauer des Reinigungsauftrags. 

Jak to funguje? Wie kann ich einen Reinigungsauftrag stornieren?

Wenn Sie Ihren Reinigungsauftrag über die Website erteilen, erhalten Sie eine Bestätigungs-E-Mail. Diese Bestätigung enthält Links zum Bezahlen, Bearbeiten oder Stornieren des Reinigungsauftrags. Sie können den Reinigungsauftrag selbst bis zu 12 Stunden vor Beginn der Reinigung stornieren. 

Jak to funguje? Wie kann ich einen Reinigungsauftrag erteilen?

Sie können den Reinigungsservice online oder über soziale Medien bestellen. Wenn Sie Ihren Reinigungsauftrag online erteilen, können Sie ihn sofort mit Karte bezahlen. Wenn Sie einen Reinigungsauftrag über Messenger erteilen und mit Karte bezahlen möchten, teilen Sie dies unserem Manager mit und Sie erhalten einen Zahlungslink auf Ihr Telefon/E-Mail/Messenger. 

Jak to funguje? Wie verwende ich einen Promo-Code?

Promo-Codes können nur bei der Bestellung von Reinigungsservices auf unserer Website eingegeben werden. Sobald Sie die Reinigungsparameter und Ihre Kontaktdaten eingegeben haben, erscheint ein Fenster mit einem "Promo-Code". Nachdem Sie Ihren Promo-Code verwendet haben, ändert sich der Preis sofort.

Jak to funguje? Wie kann ich einen Rabatt erhalten?

Sie erhalten einen Rabatt für regelmäßige Reinigungsdienste. Bei einer wöchentlichen Reinigung beträgt der Rabatt 15 Prozent, bei einer vierzehntägigen Reinigung 10 Prozent und bei einer monatlichen Reinigung 5 Prozent. Wir veröffentlichen zusätzliche Promo-Codes auf unseren sozialen Netzwerken. Im Kalender auf unserer Website können Sie auch Rabatte für bestimmte Daten sehen.  

Jak to funguje? Verfügt unsere Reinigungsfirma über leistungsstarke Staubsauger?

Ja, wir haben professionelle Staubsauger von Kärcher. Wenn Sie einen für Ihren Reinigungsauftrag benötigen, teilen Sie uns dies bei der Bestellung mit. 

Jak to funguje? Was wird von Ihrer Reinigungsfirma nicht gereinigt?

Wir bewegen nicht Möbel.

Wir reinigen keine Vorhänge.

Wir waschen keine Kronleuchter und Lampen.

Wir waschen nicht den Eingangsbereich Ihres Gebäudes (die Treppe in Ihrem Eingangsbereich, der Eingang zu Ihrer Wohnung, der Flur vor Ihrer Wohnung).

Wir waschen keine Decken.

Wir desinfizieren die Räume nicht.

Jak to funguje? Was passiert, wenn die Reinigungskräfte etwas kaputt machen?

Wenn die Reinigungskräfte etwas kaputt machen, sagen Sie uns Bescheid. Unsere Dienstleistungen sind versichert, und Schäden werden von der Versicherungsgesellschaft erstattet. Wir werden unsererseits zusätzliche Optionen anbieten, um Sie für Ihre Zeit zu entschädigen.

Můj úče

Celkem otázek: 1
Jak to funguje? Můj účet

Budete mít přístup k celé historii objednávek, výběru určitého zaměstnance a zůstatku.

Se svým účtem můžete platit za úklid, spravovat předplatné a naplánovat/nastavit možnosti pro budoucí objednávky. 

Můžete upravit své osobní údaje, zobrazit seznam minulých úklidů a ohodnotit je. Pokud zadáte nízké hodnocení, vytvoří se lístek a naši manažeři vás budou kontaktovat. 

Budete mít svůj vlastní doporučující kód, který můžete poslat svým přátelům. Vy i oni obdržíte po objednání 25 zl. Kód můžete poslat libovolnému počtu lidí, za každou objednávku obdržíte peníze, kterými můžete zaplatit za úklid (částečně nebo úplně).

 

Úklid kanceláří

Celkem otázek: 1
Jak to funguje? Úklid kanceláří

Uklízíme kanceláře a komerční nemovitosti. Naši manažeři okamžitě zkalkulují konečné náklady na jednorázový/pravidelný úklid, připraví všechny potřebné dokumenty. Pracujeme bez platby předem a DPH. Za úklid můžete platit jednou měsíčně.

Čistírna

Celkem otázek: 22
Jak to funguje? Vybavení

Používáme profesionální vybavení pro chemické čištění nábytku a koberců firmy Karcher.

Jak to funguje? Čištění

Používáme profesionální čisticí prostředky Karcher. Jsou hypoalergenní, bezpečné pro děti a domácí zvířata. 

Jak to funguje? Co čistíme

Čistíme nábytek s textilním povrchem, koberce. Jedná se o čištění oděvů na místě. 

Jak to funguje? Co neuklízíme

Nečistíme záclony, přikrývky, oblečení, nábytek z kůže. Koberce neodvážíme a čistíme je pouze na místě. 

Jak to funguje? Jaké jsou záruky?

Bohužel nemůžeme plně zaručit odstranění všech skvrn. Jsme zodpovědní za dodržování postupu chemického čištění nábytku: postup pro použití mycího vysavače a výrobků. 99 % čištění probíhá bez připomínek. 

Jak to funguje? Wann kann ich einen Reinigungsauftrag erteilen?

Sie können einen Reinigungsdienst an dem Tag bestellen, an dem Sie ihn brauchen -  können wir bereits zwei oder drei Stunden nach Ihrer Bestellung eintreffen. Sie können auch einen Reinigungsservice im Voraus bestellen. Wenn Sie Ihre Reinigung einen Monat im Voraus buchen, ist das auch kein Problem. Wir werden zu dem Zeitpunkt da sein und Sie bekommen am Vortag eine Erinnerungs-SMS.

Sie haben die Möglichkeit, auf der Website die Option "Reinigung jederzeit beginnen" zu wählen (wir teilen Ihnen mit, wann die Reinigungskraft eintrifft) oder die Option "am Vortag prüfen" (wir setzen uns mit Ihnen in Verbindung und entscheiden, wann die Reinigung beginnt).

Jak to funguje? Fensterreinigung

Wir waschen die Fenster beidseitig, mit Rahmen und Fensterbänken. Ein Fenster besteht aus zwei Flügeln nicht bis zum Boden, oder aus einem Teil der französischen Fenster. Die Tür zum Balkon zählt als ein Fenster. Doppelfenster zählen als zwei Fenster. Im Winter waschen wir nur die Innenseite der Fenster - der Preis für die Fensterreinigung ist in dieser Zeit reduziert.

 

Jak to funguje? Küchenreinigung

Wir bieten einen Reinigungsservice für alle Arten von Küchen, Geräten und Möbelreinigung innen und außen. Wir reinigen den Kühlschrank, die Mikrowelle, den Backofen, die Dunstabzugshaube. Wir nehmen alles aus den Schränken und reinigen sie innen und außen. Wir reinigen Böden, Fensterbänke, Möbel, Sockelleiste, Türen, entsorgen Müll und räumen auf. Sie können die Reinigung der Küche separat bestellen - ohne die Reinigung der gesamten Wohnung zu bestellen. Wir werden eine vierstündige Reinigung in der Küche durchführen. 

 

Jak to funguje? Leistungsstarker Staubsauger

Wir haben leistungsstarke Staubsauger, aber nur die Reinigungskräfte, die einen Privatwagen fahren, haben sie. Wenn Sie also einen solchen Staubsauger zur Reinigung benötigen, lassen Sie es uns im Voraus wissen, und wir werden versuchen, einen freien Termin zu finden.  

Jak to funguje? Allgemeine Reinigung

Wir verwenden selten den Begriff "allgemeine Reinigung". Alle unsere Reinigungsdienste sind Full-Service, allgemeine Reinigung plus eine breite Palette von zusätzlichen Dienstleistungen. Wenn Sie eine Wohnung reinigen müssen, die noch nicht gereinigt wurde, die schon lange nicht mehr bewohnt wurde oder in der etwas passiert ist, sollte dies persönlich besprochen werden. In diesem Fall wird die Reinigung wahrscheinlich als Stundenlohn mit 25,90 €/Stunde angerechnet. 

 

Jak to funguje? Fugen und Fliesen

Das Waschen von Fliesen gehört zu jedem Standard-Reinigungsdienst. Wir werden die Fliesen in der Küche und im Bad waschen. Wenn wir die Fugen zwischen den Fliesen reinigen müssen - müssen Sie uns dies vor Erteilung eines Reinigungsauftrags mitteilen. Dies ist ein zusätzlicher Service zum Reinigen und muss separat bezahlt werden.

 

Jak to funguje? Wie zählt man Sanitäranlagen?

Ein Bad und eine Toilette gelten als ein Badezimmer. Eine Duschkabine wird nicht mitgezählt und muss nicht gesondert bezahlt werden. Auch wenn sich Bad und Toilette in getrennten Räumen befinden, zählen sie als ein Badezimmer. Wenn Sie zwei Badezimmer oder zwei Toiletten haben, zählt dies als zwei Sanitäranlagen. 

Jak to funguje? Wie zähle ich Fenster?

Wir haben eine separate Seite auf unserer Website, auf der Bilder zeigen, wie wir Fenster zählen. Ein Fenster besteht entweder aus zwei Flügeln nicht bis zum Boden oder aus einem Abschnitt von der Decke bis zum Boden. Doppelfenster zählen wir als zwei Fenster. Die Balkontür zählt als ein Fenster. 

Jak to funguje? Wie zähle ich die Zimmer?

Wenn Sie Ihre Wohnung renoviert haben und statt einem Zimmer nun zwei haben - können Sie Ihre Wohnung als Einzimmerwohnung angeben. Eine Wohnküche gilt als ein Zimmer und ein Küchenanbau. Das Schlafzimmer und die Wohnküche gelten als zwei Zimmer und eine Anbauküche. 

Jak to funguje? Wo muss ich angeben, dass die Küche und die Flure gereinigt werden müssen?

Dies muss nicht gesondert angegeben werden. Die Küche und der gesamte Zwischenraum sind in der Grundreinigung enthalten. 

Jak to funguje? Wie zähle ich die Fenster auf meinem Balkon?

Genau wie bei Fenstern. Wir zählen die Flügel. Wenn Sie 8 Fensterflügel nicht bis zum Boden haben, sind das 4 Fenster. Wenn Sie 4 Fensterflügel von der Decke bis zum Boden haben, sind das 4 Fenster. Wie bei Fenstern - 2 Flügel, die nicht bis zum Boden reichen, sind ein Fenster. Ein bodentiefe Fenster ist ebenfalls ein Fenster. 

 

Jak to funguje? Wie kann ich eine Reinigungskraft auswählen?

Sie können eine bestimmte Reinigungskraft auswählen, wenn Sie eine Reinigung über die Website bestellen.Sie sehen eine Liste der Reinigungskräfte, die Sie zuvor eingestellt haben und die eine positive Bewertung erhalten haben. Wenn der Reinigungskraft nicht auf der Liste steht, bedeutet dies, dass er an dem gewählten Tag nicht verfügbar ist. 

Jak to funguje? Wie kann ich die Reinigungskraft kontaktieren?

Sie sehen den Namen und die Telefonnummer der Reinigungskraft am Tag des Auftrags in Ihrem persönlichen Konto. Sie können uns auch eine Nachricht schicken, wenn Sie Fragen zur Reinigung haben. 

Jak to funguje? Reinigungsmittel

Wir verwenden professionelle Reinigungsmittel. Sie sind hypoallergen und sicher für Kinder und Haustiere. Jede Reinigungskraft hat die 4-6 Reinigungsmittel dabei, die sie für die Reinigung benötigt. 

Jak to funguje? Decken und Kronleuchter

In der Regel waschen wir keine Decken und Kronleuchter, da unsere Reinigungskräfte keine Möglichkeit haben, Leitern mitzubringen. In Einzelfällen und gegen Aufpreis können wir auch schwer zugängliche Stellen reinigen, wenn Sie eine Leiter haben. 

Jak to funguje? Ungewöhnliche Anfragen

Wir können alle Aufgaben der Wohnungsreinigung individuell besprechen. Dazu müssen Sie uns über einen Messenger kontaktieren. Wir haben einen festen Stundensatz. 

Jak to funguje? Wäscht Ihr Unternehmen Jalousien?

Wir waschen Jalousien nicht während der Fensterreinigung oder der üblichen Reinigung. Für die Reinigung von Jalousien gilt ein fester Stundensatz. 

Úklidu po opravě

Celkem otázek: 15
Jak to funguje? Jsou spotřebiče a čisticí prostředky vaše nebo moje?

Disponujeme profesionálním vybavením a zázemím pro úklid po opravě. V závislosti na složitosti zakázky k vám můžeme vyslat jednoho až pět zaměstnanců.

Jak to funguje? Co je součástí úklidu po opravě?

Naše chápání úklidu po rekonstrukci – budete se moci vrátit do čistého bytu, ve kterém můžete bydlet. Všechny dostupné povrchy, nábytek, okna, spotřebiče budou odstraněny. Chemické čištění čalouněného nábytku je objednáváno samostatně.

 

Jak to funguje? Odstraňujete stavební suť?

Ne, nezabýváme se odstraňováním stavební suti.

Jak to funguje? Jak počítáte okna?

Stejně jako při běžném úklidu: dvě křídla, která nejsou v podlaze, jsou jedno okno, jedna část v podlaze je jedno okno, balkonové dveře jsou jedno okno. Dvojitá okna se počítají jako dvě okna.

Jak to funguje? Může se cena změnit?

Máme pevné ceny. Námi uvedená cena se při objednávce nezmění.

Jak to funguje? Jak dlouho bude úklid trvat?

Úklid dokončíme během jednoho dne.

Jak to funguje? Co mám dělat, když njsem spokojen s kvalitou úklidu?

Na vaši stížnost odpovíme co nejrychleji a najdeme správné řešení. Zpravidla vám vrátíme část peněz, v budoucnu nabídneme bezplatný úklid a kompenzujeme váš čas.

Jak to funguje? Proč nám můžete důvěřovat?

Po výstavbě provádíme cca 100 úklidů měsíčně, máme zkušenosti s úklidem velkých kancelářských budov a sportovních areálů po uvedení do provozu. Vyvinuli jsme standardy a čisticí mechanismy a máme zkušený tým. Najdeme potřebný počet zaměstnanců a vybavení, abychom mohli dát poslední bod v opravě. Není jasné, co to znamená.

Jak to funguje? Mohla by být cena nižší?

Ano, pokud by měl byt „kosmetickou" opravu, můžeme snížit náklady na služby.

Jak to funguje? Pokud proběhl úklid pouze v jedné místnosti, jak vypočítat náklady?

Cena bude nižší. Zpravidla se jedná o náklady na běžný úklid plus několik hodin pro místnost, kde oprava přímo probíhala.

Jak to funguje? Zahlungsmöglichkeiten

Sie können in bar oder mit Karte bezahlen. Sie können eine Liste Ihrer Reinigungen und Zahlungen in Ihrem persönlichen Konto einsehen. 

Sie können als juristische Person für die Reinigung bezahlen. Wir bereiten die erforderlichen Unterlagen vor und stellen eine Rechnung aus. 

 

Jak to funguje? Bekomme ich einen Scheck?

Nein, da der Dienst von einer natürlichen Person erbracht wird. Wenn Sie eine Mehrwertsteuerrechnung benötigen, bestellen Sie die Reinigung als juristische Person.

Jak to funguje? Wird es einen Vertrag geben?

Wir haben einen öffentlichen Vertrag, der jederzeit auf der Website eingesehen werden kann. Sie stimmen dieser Vereinbarung zu, wenn Sie Ihren Reinigungsauftrag erteilen. 

Jak to funguje? Wie wird meine Karte belastet?

Wir sperren die Reinigungsgebühr vor der Reinigung auf Ihrer Karte. Wenn Sie den Auftrag stornieren, wird das Geld sofort wieder freigegeben. Die Endreinigungsgebühr wird nach Abschluss der Reinigung abgezogen. Wenn Sie einige Optionen gestrichen oder etwas hinzugefügt haben, müssen Sie keine weiteren Schritte unternehmen, da der endgültige Betrag für die Reinigung nach der Reinigung von der Karte abgezogen wird. 

Wenn Sie Ihre Karte oder mehrere Karten in Ihrem persönlichen Konto verknüpfen, müssen Sie Ihre Daten nicht bei jedem Auftrag neu eingeben. Sobald der Reinigungsauftrag abgeschlossen ist, wird die Zahlung automatisch abgebucht. 

 

 

Jak to funguje? In welchen Fällen kann sich der Preis ändern?

Wir haben feste Preise. Aber wir kalkulieren unsere Preise auf der Grundlage des Leistungsumfangs und der dafür aufgewendeten Zeit. Wir haben nämlich feste Preise für bestimmte Leistungen, Leistungspakete und Arbeitszeiten der Reinigungskräfte. Das Waschen des Backofens zum Beispiel kostet immer 22 € (das ist der Grundpreis ohne Rabatt) - auch wenn es eineinhalb Stunden dauert. Die Kosten für die Reinigung einer Ein-Zimmer-Wohnung werden auf der Grundlage von drei Arbeitsstunden berechnet. Wenn die Reinigung Ihrer Wohnung sechs Stunden in Anspruch nimmt, können wir Sie fragen, ob Sie 1-2 Stunden mehr bezahlen sollen, wobei wir Sie im Voraus informieren und dies mit Ihnen vereinbaren. 

Bei der Bestellung eines Reinigungsservices über die Website wird die ungefähre Reinigungsdauer auf der rechten Seite angezeigt. Wenn wir 40 Minuten länger brauchen, ändert sich der Preis nicht. Wenn mehr, werden wir Ihnen sofort und zu Beginn der Reinigung informieren, dass sich der Preis ändern kann. Die zusätzliche Zeit kostet 25.90 €/Stunde (Grundpreis ohne Ihren Rabatt). Wenn wir für Verzögerungen bei der Reinigung verantwortlich sind, zahlen Sie dafür nichts extra.

In 99 % der Fälle ist der Preis für die Reinigung derselbe.

 

Žádní roboti a automatické odpovědi – položte otázku a získejte rychlou odpověď od osoby