Close
Vyber jazyk
Brno Brno
Česko
Praha Brno
Bělorusko
Minsk
Ukrajina
Kyjev
Lotyšsko
Riga
Slovensko
Bratislava
Spojené státy
New York
+420 910 922 400
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Darovat úklid Darovat úklid
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Call center working hours: pondělí až sobota, 8:00 to 18:00. After 18:00, you can write to us via messengers
Darovat úklid Darovat úklid
Česko
Bělorusko
Ukrajina
Lotyšsko
Slovensko
Spojené státy

Kde hodnotit práci uklízeče?

Ohodnoťte po úklidu na svém osobním účtu. Pokud je skóre nízké, budeme vás kontaktovat a začneme hledat řešení problému. Pokud vysoce oceňujete kvalitu práce zaměstnance, ovlivňuje to jeho platby. 

Další často kladené otázky

Jak to funguje? Proč potřebuji parní čistič?

Těžko přístupná místa a spáry mezi dlaždicemi čistíme parním čističem. Můžeme také ošetřit párou jakékoliv povrchy v kuchyni, spotřebiče a stěny. K čištění nábytku a záclon nepoužíváme parní čistič. 

Jak to funguje? Máte výkonné vysavače?

Ano, máme profesionální vysavače Karcher. Pokud jej potřebujete  při úklidu,  informujte o tom při zadávání objednávky. 

Jak to funguje? Jak získat slevu?

Získáte slevu na pravidelný úklid. Pokud si objednáte úklid týdně, sleva bude 15 procent, pokud každé dva týdny 10 procent a 5 procent na úklid jednou měsíčně. 

Jak to funguje? Jak mohu použít propagační kód?

Kódy je třeba zadat pouze na webu. Po zadání parametrů úklidu a kontaktních údajů se zobrazí pole „promo kód". Použijte svůj kód – uvidíte, že se cena okamžitě změní. 

Jak to funguje? Jak mohu zadat objednávku?

Objednávku můžete zadat online, telefonicky nebo prostřednictvím sociálních sítí. Pokud zadáte objednávku prostřednictvím webu, můžete za ni okamžitě zaplatit kartou. Pokud jste zadali objednávku telefonicky / prostřednictvím sociálních sítí a chcete za ni zaplatit kartou, informujte o tom odborníka a obdržíte platební odkaz na váš telefon / mail / messenger.

Je třeba poznamenat, že bonusové body a věrnostní program jsou platné pouze při zadávání objednávky prostřednictvím vašeho osobního účtu. 

 

Jak to funguje? Jak zruším objednávku?

Při zadávání objednávky na webu obdržíte potvrzovací zprávu. K dispozici jsou odkazy na platbu, úpravu nebo zrušení objednávky. Objednávku můžete zrušit sami nejdéle 12 hodin před začátkem. Pokud do začátku objednávky zbývá méně času, zavolejte do call centra nebo nám napište do instant messengerů. 

Jak to funguje? Mohu si objednat chemické čištění a úklid současně?

Ano, chemické čištění provádějí samostatní odborníci, takže si můžete objednat chemické čištění nábytku samostatně nebo společně s úklidem. To nebude mít vliv na celkovou dobu trvání objednávky. 

Jak to funguje? Pokud potřebujete změnit objednávku

Objednávku můžete upravit před i během úklidu. To lze provést ve vašem osobním účtu, telefonicky nebo v instant messengerech. Pokud jste specifikovali platbu kartou, peníze jsou odepsány až po úklidu, takže před úklidem nemusíte platit nic navíc. Stačí přidat / zrušit výběr možností, zaměstnanci uvidí změny. 

Jak to funguje? Děláte jarní úklid?

Tento termín používáme jen zřídka. Každý z našich úklidů je úplný, obecně lze považovat za běžný úklid plus velké množství doplňkových služeb. Pokud potřebujete uklidit byt, kde jste nečistili / nežili / něco se stalo několik let, bylo by dobré  projednat to osobně. S největší pravděpodobností to bude hodinová práce s cenou 250 CZK za hodinu.

Jak to funguje? Co se stane, když nejsem spokojen s kvalitou úklidu?

Řešení najdeme co nejrychleji. Pokud máte možnost pořídit fotografie – pořiďte si je a pošlete nám je e-mailem nebo instant messengery. Okamžitě dostanete odpověď a začneme hledat řešení. Reagujeme na kritiku a jsme schopni chyby napravit. Pokud je kvalita úklidu nízká, může vám být vrácena platba a nabídnut úklid zdarma. 

 

Jak to funguje? Mohu dostat zpět klíče po úklidu?

Ano, máme systém doručení klíčů. Klíče si můžeme vyzvednout před úklidem a doručit je zpět po něm. Před objednáním můžete uvést, že potřebujete doručit klíč a označit adresu/adresy. Nebo může být služba přidána během úklidu. 

 

Jak to funguje? Kdo pracuje pro vaši společnost?

Na trhu působíme od roku 2016. Disponujeme zkušeným týmem a dobře vybudovaným systémem vyhledávání a školení zaměstnanců. Kontrolujeme všechna data kandidáta, provádíme několik pohovorů, testujeme úklid. Máme stálé zaměstnance, nepřijímáme lidi na několik dní nebo týdnů. 

Jak to funguje? Pracujete pouze v Praze?

Přijímáme objednávky v Praze a na předměstí. Po objednání si budete moci vybrat svou lokalitu a zjistit, zda je za cestu tam příplatek. 

Jak to funguje? Uklízíte chaty?

Ano, uklízíme v chatkách, chalupách, měšťanských domech a apartmánech nestandardního uspořádání. Objednávku lze zadat prostřednictvím webu, okamžitě uvidíte náklady na úklid. 

Jak to funguje? Musím poskytnout své čisticí prostředky?

Naši specialisté mají vše, co potřebujete pro kompletní úklid bytu a mytí oken. Používáme profesionální čisticí prostředky, každý zaměstnanec má vysavač. Stačí jen otevřít dveře. 

Žádní roboti a automatické odpovědi – položte otázku a získejte rychlou odpověď od osoby